Vabilo na webinar ”Osebna mapa delavca – kako jo najbolje urediti?”, 22. 05. 2020

VABILO NA WEBINAR

”Osebna mapa delavca – kako jo najbolje urediti?”,

ki ga boste lahko spremljali
v petek, dne 22. maja 2020, ob 9:30 uri
v živo iz udobja vašega doma ali pisarne.



Tema in oris obravnavane vsebine:

Osebna mapa delavca, ki je delodajalcem bolj znana kot personalna mapa, nima predpisane oblike.
Znano nam je, da je to obveznost vsakega delodajalca,  ter da na enem mestu združuje vse tiste podatke o zaposlenih, ki so pomembni za izpolnjevanje pravic in obveznosti iz delovnega razmerja.
ZEPDSV sicer določa kaj vse je potrebno voditi v evidencah s področja dela in socialne varnosti, nekoliko manj pa se govori o tem, česa v personalni mapi ne potrebujemo oziroma ne smemo hraniti.


Udeleženci delavnice se boste seznanili s pomenom personalne mape, relevantno zakonodajo s tega področja, kako v praksi razdeliti personalno mapo na način, ki vam bo omogočal večjo preglednost in uporabnost podatkov zaposlenih in bo obenem zadostil inšpektorjem v primeru inšpekcijskih nadzorov, predvsem pa bomo govorili o vsebini in podatkih, ki v personalno mapo ne sodijo.



Osnovne informacije o izvedbi webinarja:

Okvirno trajanje webinarja je do 1,5 h.

Število mest je omejeno, zato prosimo za čimprejšnjo najavo vaše udeležbe preko prijavnega obrazca,
ki vam je na voljo na tej URL povezavi.



Cena in pogoji udeležbe:

Cena udeležbe na webinarju znaša 39,00 EUR (brez DDV)*
Nudimo vam 20% popust za večje število (3+) hkrati prijavljenih udeležencev.


Pred končno potrditvijo vaše prijave na webinar, vam bomo posredovali predračun s podatki o nakazilu.
Znesek je potrebno najkasneje tri (3) dni pred pričetkom webinarja nakazati na transakcijski račun izvajalca.

Brez stroškov se lahko odjavite najkasneje dva (2) dneva pred izvedbo webinarja.


V primeru odjave v dnevu pred izvedbo, vam obračunamo nastale administrativne stroške v višini 30% cene za udeležbo.
V primeru odjave na dan izvedbe se znesek plačila ne vrača, lahko pa se z izvajalcem dogovori nadomestitev udeležbe na drugem webinarju.


V primeru nezadostnega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi webinarja ali spremenjenega datuma in/ali ure izvedbe.

___________________________________________________________________________________


Dodatne informacije glede izvedbe webinarja:

Za vsa dodatna vprašanja in informacije smo vam na voljo na e-naslovu podp[email protected]
ali telefonski številki +386 70 810 137

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Sorodne objave

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top